LES TAC ENTREN A LA MEVA VIDA

LES TAC ENTREN A LA MEVA VIDA
infància i tecnologia

lunes, 10 de mayo de 2010

Valoració del bloc de les TAC

El bloc de les TAC, les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement, ha estat una matèria rebuda al principi amb certa distància, ja que el meu concepte de l’ensenyament no estava associat d’una manera tan propera a la tecnologia digital.
En canvi haig de dir que en general, he gaudit i també he après, sobretot dels meus companys que en tot moment han estat pendents de mi ensenyant-me. En particular en Joan, que ja em va haver de fer un resum de la primera classe de les TAC, ja que vaig haver de faltar per motius mèdics i després al llarg dels seminaris sempre ha estat un suport i una gran ajuda. L’Anna també m’ha transmet diferents coneixements a partir de compartir els treballs de la wiki sobre l’anàlisi d’un software educatiu i el treball sobre l’ús de les TAC en un centre. Aprofito per agrair-los la seva ajuda. En definitiva penso que en general el treball en grup ens aporta molt als alumnes, aprenem els uns dels altres, aquest ha estat el meu cas.
Així que he m’he familiaritzat i conec una mica més termes que desconeixia començant per Internet com a instrument de la cerca d’informació passant per la web 2.0 i la wiki, el llenguatge audiovisual, la practica de programes com el Power Point i el Movie Maker. L’activitat del blog abans de començar a introduir els posts em resultava una mica estressant, per això la meva primera entrada està efectuada més tard. En canvi haig de confessar que ha estat una experiència que m’ha sorprès gratament i amb una de les que més he gaudit. En general les Tac m’han obert la meva visió a l’aplicació de les tecnologies en el camp de la docència, les considero imprescindibles.

Finalment les tecnologies de l'aprenentage i el coneixement són i seran un gran suport i recurs al llarg de la meva carrera, i per descomptat en la meva futura professió com a mestra de Primària.

2 comentarios:

  1. Moltes gràcies Anna. Ha estat un plaer ensenyar-te, ajudar-te i compartir.
    Esperem seguir així en un futur. Una abraçada!!!!

    ResponderEliminar
  2. És molt agraït trobar persones disposades a ajudar com tu, que menys que fer-te aquest humil homenatge en el meu blog.
    I suport fins a l'últim moment perquè m'acabes d'ensenyar a introduir els enllaços.

    Un petó i molta sort en aquesta aventura de la Uni!!

    ResponderEliminar